Re: Omni.net LCD

Autor: Jacek Rafal Radzikowski (jacek_at_itl.waw.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 17:27:33 MET DST

In pl.misc.telefonia.isdn Robert Banaszak Lucent_at_POLAND <rbanaszak_at_lucent.com> wrote:

> A co do ma do rzeczy czy daje, czy tez nie.
> I tak po prostu laczac sie drugim kanalem laczysz sie na
> nastepny modem.
> Pisaliscie ze nie jest szybciej na dwoch kanalach.
> Dostajesz dwa IP na dwoch kanalach. Wydaje mi sie, ze jesli sciagalbys dwa
> pliki rownoczesnie to moze (przy odrobinie szczescia trafil na drugie IP)
> i predkosc lacznie bylaby 128kbps ( o ile RS na to pozwoli!)
> Wydaje mi sie, ze jedna sesja (ftp lub http) nie moze obslugiwac
> dwoch IP jednoczesnie (adresowanie gniazd ...). Ale do konca nie
> jestem pewien.
Da sie. Ale zeby te mozliwosc sensownie wykorzystac, stacja musiala
by umiec posluzyc sie jakims IGRP.
W przypadku agregacji kanalow odbywa sie to w ten sposob, ze ruch odbywa sie
po obydwu kanalach w ramach tego samego polaczenia, co w sumie daje te
128kbps (ale tylko pomiedzy modemami). A jesli choidzi o rs-a, to 115kbps nie
jest szczytem mozliwosci. Istnieja karty potrafiace obsluzyc wyzsze
predkosci. A przeciez isnieja jeszcze modemy wewnetrzne i usb.
pzdr.
j.