Re: Menedżer urządzeń

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 05:27:25 MET DST

Cześć,

bertol <bertol_at_polbox.com> wrote in article <37ee8263_at_news.vogel.pl>...
> Po wejściu w panel sterowania / system / menedżer urządzeń pojawia się
> żółty znak zapytania z wykrzyknikiem . Obok pisze "Inne urządzenia" a pod
> tym "PCI Communication Device" . O co tutaj chodzi???

????? Otwórz właściwości tego PCI Communication Device, powinnno być
napisane, o co biega (konflikt? niewłaściwie zainstalowane? błąd nr...?).

> Nie mam też dźwięku w
> komputerze . Czy ma to jakiś związek ? Jak usunąć ten problem?
> Nieco niżej komputer pyta mnie o sterowniki dla "Wave Device for Voice
> Modem" i kiedy mu wskarzę płytę CD ze sterownikami do modemu Zolltrix 56k
> PCI to on reaguje tak jak by to było złe miejsce.

Może komputer dostał schizofrenii i nie potrafi powiązać sterownika do
modemu z modemem? takie sobie gdybanie. Może usuń z menago urządzeń jedno i
drugie (nie pozwól na restart), odinstaluj sterownik modemu z Dodaj/Usuń
Programy, wtedy restart i instaluj sterownik modemu? Może pomoże...

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)