Nie błagaj...

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 22:32:45 MET DST

> Baba od polaka kazała je napisać bo jeśli nie to kaput, a to wcale nie żarty z
> nią ostanio.

heheh, aleś się koleś obejrzał rychło w czas. No chyba, że to miałeś zadane dziś
rano, czyżby jakieś dodatkowe zajęcia?

> Ja na te tematy nawet nic niewiem bo nie czytałem tych nowelek.

no coment... o ile pamiętam te nowelki mają po kilka (naście) stron, a jeśli
nawet ci się nie chciało trza było słuchać na lekcji, bo zapewne kubita kogoś
pytała o co chodzi w lekturze...
  Poza tym temat (szczególnie ten 2) wymaga raczej podstawowej znajomości
lektury (o co w niej kuńkretnie sie stanęło) a na resztę tematu można spokojnie
lać wodę używając własnego punktu widzenia na temat tolerancji, bo takowy chyba
masz...
  Najwyżej praca będzie nie do końca na temat, ale za to przecież nie postawi ci
bani (bo coś tam masz) no chyba że kobieta jest doqmentnie pojebana i ma okres
tego dnia...
  Ja tak kiedyś napisałem najlepszą pracę w klasie (sic!) z tematu (chyba) o
totalitaryźmie na podstawie "Procesu" Kafki... którego of kors nie czytałem , bo
jest wyjątkowo pojebany, ale orientowałem się co się z kolesiem działo (odbywal
się jego proces, a koleś nie wiedział o co jest oskarźony) i pisałem o
zniewoleniu jednostki, terrorze, kulcie jednostki itp co się kojarzy z
chitlerem i sztalinem... Sorzyca podsumowała to w ten sposób "że jako jedyny nie
rozpisywałem się o dziejach bohatera, tym co się z nim dzialo i co robil każdego
dnia, tylko napisałem pracę konkretną, na temat totalitarnego zniewolenia
człowieka etc..." heh, jak miałem pisać co robił gostek jak nie czytałem tej
xiążki :-)) klasa brechtała jak gupia po lekcji...
Polecam jakieś broszurki o aids, ewentualnie jakieś poradniki harekriszny or
homoserqw (poszukaj na sieci) tam powinny się znaleźć jakieś celne argumenty....
szukaj stary nie ma letko......

--
                 Piotr Weremczuk