Odp: Zwisy w trakcie nagrywania CD. Teac szwankuje ?

Autor: Hans1 (hans1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 08:10:58 MET DST

Czy próbowales najpierw zgrywac cos na twardy dysk (to co ma byc potem na
CD) a dopiero potem nagrywac na CD-R? Jest taka opcja.
Jezeli sie uda tzn ze cos jest z konfiguracja CD-ROMu.
Spróbuj tez przed nagrywaniem sprawdzic dysk scandiskiem i zdefragmentowac
go. Wypróbuj tez nagrywanie z szybkoscia 2x i weryfikacja.
Użytkownik Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:hxLsNyi1XMQmZs3I03k2YjAi3=9l_at_4ax.com...