Zwisy w trakcie nagrywania CD. Teac szwankuje ?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 02:16:34 MET DST

Posiadam nagryware Teac'a CD-R56S 6x/24x. Wszystko dziala OK, ale od
paru dni mam problem ktory mnie dosc drogo kosztuje. Otoz komp wiesza
mi sie podczas nagrywania plyt. Wyglada to tak: daje record (niewazne,
czy dane czy audio czy cos innego), wszystko idzie cacy, az ty
nagle... pyk! przestaje dzialac myszka i klawiatura, przestaje chodzic
dysk twardy (kontrolka nie mruga, nie slychac zeby pracowal), tylko
nagrywara chodzi nadal i wypala ... zera. Oczywiscie taka plyta leci
do kosza. Dzieje sie tak we wszystkich programach jakie sprawdzalem
(WinOnCD, Nero, CDRWIN, DiscJuggler, CD Creator Deluxe), nie zawsze,
ale czasami. Nieraz nagram 10 plyt i nic, a za chwile 3 pod rzad ida
do smieci. Przeinstalowalem sterowniki i soft do nagrywary,
przeinstalowalem ASPI, i nic... Do tej pory (2 miesiace) wszystko
chodzilo OK. Tylko teraz odbija. Czego to moze byc przyczyna ?

HELP! bo jestem w kropce i w tym tygodniu stracilem juz 50 zl na
plytach...

Czyzby padala nagrywara ? A moze kontroler (adaptec AVA-2940CD) ? A
moze mam jakiegos vira ? ...
Pomozcie, prosze