Re: Zwisy w trakcie nagrywania CD. Teac szwankuje ?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 10:57:06 MET DST

>Czy próbowales najpierw zgrywac cos na twardy dysk (to co ma byc potem na
>CD) a dopiero potem nagrywac na CD-R? Jest taka opcja.
>Jezeli sie uda tzn ze cos jest z konfiguracja CD-ROMu.
>Spróbuj tez przed nagrywaniem sprawdzic dysk scandiskiem i zdefragmentowac
>go. Wypróbuj tez nagrywanie z szybkoscia 2x i weryfikacja.

Zawsze zgrywam najpierw na dysk, nigdy nie wypalam prosto z CD.
Dysku nie musze defragmentowac bo dla nagrywarki mam osobna, pusta
partycje. NDD nic tam nie znajduje. Zwisy wystepuja na wszystkich
predkosciach nagrywania...

Nadal jestem w kropce. Przeinstalowalem dzisial Win i nic sie nie
zmienilo. Co ciekawe, test przechodzi OK, a nagrywanie juz nie.