Re: Jaki cd-rom ze zwolnionymi obrotami

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 08:00:41 MET DST

>: O ile sie nie myle to przy instalacji WinOnCD 3.6 program ten modyfikuje
>: okienko wlasciwosci cd-romu, tak aby mozna bylo ustalic sobie predkosc
>: CD-ROMu.
>:
A jesli nie mam nagrywarki i ten program mnie nie interesowal
dotychczas? Owszem, jest to jakies rozwiazanie o ile ta metoda dziala
ale mi chodzi o techniczne rozwiazania samych napedow, nie programowe.
Ludzie, czy na swiecie tylko wymienione tu 2 napedy maja te
mozliwosci? Gdzie zatem szukac takich informacji, jesli sami nie
wiecie.