Re: Zwisy w trakcie nagrywania CD. Teac szwankuje ?

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 10:32:47 MET DST

>Posiadam nagryware Teac'a CD-R56S 6x/24x. Wszystko dziala OK, ale od
>paru dni mam problem ktory mnie dosc drogo kosztuje. (...)
> Do tej pory (2 miesiace) wszystko chodzilo OK. Czego to moze byc przyczyna ?

Miałem podobny problem tylko z nagrywarką HP. Przez parę miesięcy
wszystko chodziło OK. Potem cały czas się zawieszal. Podobnie jak u
Ciebie czasami mozna było nagrać parę płytek bez problemu a czasami
ciągle się wieszał. Próbowałem dojść przyczyny, przeinstalowywałem
Windows-a 95 oraz 98, wymieniałem pamięć, procesor, w końcu cały
komputer i ciągle to samo. Dopiero zainstalowanie Windows-a NT
pomogło. Teraz od ponad pół roku żadnych problemów. Mam równocześnie
zainstalowane kilka programów (Nero, WinOnCD, Easy CD Creator,
CDR-Win, Disk Juggler) i wszystkie chodzą bez problemów.

Być może u Ciebie także pomoże zainstalowanie Windows-a NT.