Odp: Zwisy w trakcie nagrywania CD. Teac szwankuje ?

Autor: YagoDa (yagoda_at_spam_off_masta_killa.vc.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 12:15:56 MET DST

Użytkownik Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:hxLsNyi1XMQmZs3I03k2YjAi3=9l_at_4ax.com...
> Posiadam nagryware Teac'a CD-R56S 6x/24x. Wszystko dziala OK, ale od

<ciach>

To dziwne bo i u mnie jest prawie to samo, tez mam teac 56S, kupiony po
koniec lipca. Mi sie jednak wydaje, ze to nie jest wina nagrywarki...te same
zwisy wystepuja tez czasem jak sie nie nagrywa plyt! U mnie padly na razie 4
plyty a nagralem od momentu padniecia pierwszej 30 sztuk. Aha jeszcze jedno
jak komputer jest zimny..i wlaczam nagrywanie zaraz po wlaczeniu kompa to
wtedy nic sie takiego nie dzieje. pozostaly moj sprzet to: abit bh6, 64mb
100mhz, c300_at_450a, creative tnt2 value 16mb m64, kontroler tekram 310.
Do nagrywania uzywam cdrwin`a i nero, a pracuje pod win98pl...to moze byc
wina wlasnie jego, bo pierwszy raz plyta sie spalila po paru dniach po
reinstlacji windowsa...sprobuj przeinstalowac moze pomoze??? a moze to wina
karty graficznej??? wczesniej mialem banshee i nie bylo problemow! aha
przegryam tylko z dysku na cd, nigdy 'on the fly', ale to chyba nie ma
znaczenia?

mam nadzieje, ze ktos nam pomoze?

YagoDa
www.gielda.basnet.pl