Re: noname TNT2

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 14:21:50 MET DST

Cześć,

> No to wiadomo, ze nawet najlepsza jakosc z 10fps nadaje sie jako pokaz
> slide-show a nie do grania. Chodzilo mi tylko o to, ze jezeli "na oko"
> wszystko chodzi plynnie to wystarczy, a jezeli to jest jeszcze
> 1024x768x32bit to juz wogole jest super :)))

O ,o oo .... święte słowa ... :-)))

> Postaram sie pozyczyc wlasnie TNT2 32MB i porownac.

Jakość 2D w trybach >1024 zależy od producenta a 3D jest zawsze ok. Szybkość
od "podkręcalności". 64 bitowych "wynalazków" nie uznaje :-)

> Karte juz musialem oddac, ale rzeczywiscie jest to argument.

Tak teraz jest. Jak coś się pojawia to masz niemal pewność, że w miarę
sensownie zagrasz ... obraz, szybkość itp. Oczywiście przypadek glide'a
jest skrajny.

> Nazir e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."