Re: noname TNT2

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 13:14:59 MET DST

> Wiem. Delikatnie Cię naprowadziłem :-)

> zasadzie: jakosc ponad ilosc :)))
>
> Jeju, żebyś nie wkroczył na inną skrajną ścieżkę :-) IMHO liczy się tylko
> optymalizacja obydwu parametrów :-)

No to wiadomo, ze nawet najlepsza jakosc z 10fps nadaje sie jako pokaz
slide-show a nie do grania. Chodzilo mi tylko o to, ze jezeli "na oko"
wszystko chodzi plynnie to wystarczy, a jezeli to jest jeszcze
1024x768x32bit to juz wogole jest super :)))

> Unreal bardzo mi sie podobal.
>
> Wciąż cienki choć szybki driver. Jak cenisz sobie obraz to odpal na TnT2 w
> 32bitach OpenGl.

Postaram sie pozyczyc wlasnie TNT2 32MB i porownac.

> miodnej i dynamicznej gry nie
>
> Super. Od razu analogia to uniwersalności TnT2 dla graczy. Na Tnt2 też można
> pograć i to nie najgorzej bez czekania na wersję D3D i OpenGl. Na wrapperze
> Unified mam płynną grę (po 30 minutach w 1024x768 : 30 fps średnia, min. 20
> fps, max. 80 fps). A przy G400 ... ??? :-)))

Karte juz musialem oddac, ale rzeczywiscie jest to argument.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl