SysTray

Autor: Michał Łobodziński (lobo_at_w.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 14:17:32 MET DST

Cze!

Od pewnego czasu zniknela mi ikonka glosniczka na pasku zadan, a co za tym
idzie nie mam wszystkich dzwiekow. Gdy sprawdzilem wmsconfigu w Autostarcie
to zauwazylem ze sa tam dwa systray'e:
1) SysTray - SysTray.exe
2) Zasobnik systemowy - SysTray.exe

Niewiem czy tak powinno byc. Czasami gdy "odptaszkuje" jeden z nich to po
resecie kompa, to systray normalnie sie zaladuje i pojawi sie ikonka
glosniczka. W przeciwnym razie winda nie moze odtworzyc polowy dzwiekow, a
np. po probie odsluchania mp3 w winampie winda wyrzuca komunikat
"MMSYSTEM007 Brak wystarczajacej pamieci dostepnej do tego zadania..."

Prosz o pomoc!!

  Michał "LOBO" Łobodziński
        http://www.lobo.w.pl
                 lobo_at_w.pl