Re: noname TNT2

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 12:05:34 MET DST

Cześć,

> Mam kolorowego Elektrona - chyba niezbyt dobry jak na wyjscie TV tej karty
:(((

Zależy :-) Jak ma więcej cali niż Twój TV to zawsze możesz na nim oglądać
DVD, mpeg'i a nawet w coś zagrać ... :-)

> Sam do niedawna bylem takim czlowiekiem, ktory myslal tylko o jeszcze
> wiekszej ilosci fps.

Wiem. Delikatnie Cię naprowadziłem :-)

> Ale "przejrzalem" na oczy - moja filozofia opiera sie teraz na prostej
zasadzie: jakosc ponad ilosc :)))

Jeju, żebyś nie wkroczył na inną skrajną ścieżkę :-) IMHO liczy się tylko
optymalizacja obydwu parametrów :-)

> Moze nie jestem audiofilem w dziedzinie obrazu, ale z najnowszym patchem
Unreal bardzo mi sie podobal.

Wciąż cienki choć szybki driver. Jak cenisz sobie obraz to odpal na TnT2 w
32bitach OpenGl.

> A tak na marginesie: gralem wczoraj w Unreal Turnament na Voodoo I - tak
miodnej i dynamicznej gry nie
> widzialem od lat!!!!

Super. Od razu analogia to uniwersalności TnT2 dla graczy. Na Tnt2 też można
pograć i to nie najgorzej bez czekania na wersję D3D i OpenGl. Na wrapperze
Unified mam płynną grę (po 30 minutach w 1024x768 : 30 fps średnia, min. 20
fps, max. 80 fps). A przy G400 ... ??? :-)))

> Pozyjemy - zobaczymy. Jak na razie Matrox jest u mnie na pierwszym miejscu
w rankingu kart, ktore zastopia mojego S3 Trio 3D.

Jak pisałem ... wszystko zależy od potrzeb ...

> A co do sterowniczkow: pojawila sie jakis czas temu niezalezna grupa
> robiaca stery (np do TNT), tylko jakos o nich ostatnio ucichlo. Wie ktos
> cos na ten temat????

Cisza :-)

> Nazir e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."