Re: noname TNT2

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:54:29 MET DST

Kris wrote:

> Cześć,

> Ale telewizor pewnie by się znalazł :-)

Mam kolorowego Elektrona - chyba niezbyt dobry jak na wyjscie TV tej
karty :(((

> Śmiej się ... dochodzę do wniosku (szczególnie czytając niektóre posty
> właścicieli V3), że jeszcze wielu nie poznało tej wiedzy ... :-)

Sam do niedawna bylem takim czlowiekiem, ktory myslal tylko o jeszcze
wiekszej ilosci fps. Ale "przejrzalem" na oczy - moja filozofia opiera
sie teraz na prostej zasadzie: jakosc ponad ilosc :)))

> He, he ... D3D ... mam nadzieję, że w Unreal poprawią choć driver D3D ...

Moze nie jestem audiofilem w dziedzinie obrazu, ale z najnowszym patchem
Unreal bardzo mi sie podobal. A tak na marginesie: gralem wczoraj w
Unreal Turnament na Voodoo I - tak miodnej i dynamicznej gry nie
widzialem od lat!!!!

> Ja już nie wierzę :-( Jak czegoś nie ma to w zapowiedzi nie biorę na
> poważnie. ICD do G200 miał być w chwili wydania karty, potem najpóźniej za
> miesiąc itd, itd ...

Pozyjemy - zobaczymy. Jak na razie Matrox jest u mnie na pierwszym
miejscu w rankingu kart, ktore zastopia mojego S3 Trio 3D.

A co do sterowniczkow: pojawila sie jakis czas temu niezalezna grupa
robiaca stery (np do TNT), tylko jakos o nich ostatnio ucichlo. Wie ktos
cos na ten temat????

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl