Odp: Mam płytę dwuprocesorową

Autor: Piotr Tomaszewski (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:30:31 MET DST

Kolega mnie poprednio opieprzyl, ale z tego co pamietam to pare tygodni temu
pojawil sie watek "roznica pomiedzy LX i BX" i poza paroma innymi bylo jak
byk: "LX nie umozliwia pracy 2 procesorowej"
Stad moj post.
Jezeli nie mam racji to sorry. Prosze jednak o potwierdzenie.
Piotr

Użytkownik Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7s76fg$82g$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Pealoo napisał(a) w wiadomości: <01bf01d6$831ce000$0100a8c0_at_serwer>...
Cpu