Re: Odp: Modemy Zoltrixa

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 09:59:58 MET DST

>1. W czasie łączenia w Win 98 w tle zapuściłem Winamp'a z utworem 128bps
>44kHz, kartę dźwiękową
>mam na PCI (tak jak modem Spirit)- SB Live! Oczywiście przy wybieraniu
>numeru krztusił się Winamp.

Normalka, bo to winmodemy ;-)

>Wcześniej na modemie zewnętrznym 33600 Zoltrixa tego nie było.

A ten typ akurat nie jest winmodemem, wiec nie bylo takiego "bajeru".

>Sądzicie, że krzytuszenie może ustąpić na modemie ISA? np. FM-VSP56i3.

Mam to "cos" i nic mi sie nie dlawi, spokojnie mozna pracowac i jednoczesnie
slucha empetrojek.
Ale wg. opinii na grupie to jetem niesamowitym szczesciarzem ze nie mam z
nim zadnych problemow :-)))

>Poradźcie, na jaki wymienić?

Pierwsza liga : 3Com USR Robotics - Zoom - ZyXel
Druga liga : Asmax - Request - Zoltrix

Oczywiscie wszystkie winmodemy odpadaja z drugiej ligi ;-)

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl