Re: Pierdzacy zasilacz c.d.

Autor: MaraBut (martys_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 09:55:52 MET DST

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> napisał:

> Zaraz, niech no go znajde.. "Likwiduje piski, zabezpiecza powierzchnie
> metalowe, poluzowuje zardzewiale czesci, uwalnia zacinajace sie
mechanizmy,
> uruchamia wilgotne silniki" :)

:o))))
... sprząta , gotuje i krawaty wiąże...

;o)

A na poważnie - wystarczy wlać do łożyska (pod nalepką) dowolny olej
maszynowy, raczej rzadszy niż gęstszy...
Jednak jeśli łożysko (ślizgowe) jest już wyrobione to radzę jednak zmienić
wentylator.
I nowy nasmarować przed wymianą.
Aha - jeśli w łożysku juz jest jakiś smar to trzeba go wymyć (najlepiej
czystym spirytem - broń Boże żytnią albo salicylowym),
bo nie wiedzieć czemu Chińczyki dają smar, który zwyczajnie wysycha po
pewnym czasie...

Pozdrawiam
MaraBut