Odp: Modemy Zoltrixa

Autor: Krzysztof Grad (annam_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 11:13:23 MET DST

Użytkownik winDoZo <windozo@_nospam_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7rhmdo$5d2$2_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Phantom - najgorszy syf na Swiecie

Jest to winmodem, który najbardziej z tych trzech korzysta z zasobów
komputera. Nie polecam do słabszych komputerów (<300Mhz).

> Cobra - opinie podzielone, przewaza niezadowolenie

Szczerze mówiąc to nie miałem styczności z tym modemem :)

> Spiryt - to nie jest winmodem, ponoc od biedy ujdzie

Jest to winmodem, korzysta z procesora głównego, jednak w znacznie mniejszym
stopniu niż Phantom. Posiada funkcje voice i speakerphone. Polecałbym go
każdemu kto za małe pieniądze chce kupić dobry modem do swojego
celerona/K6-2/K6-3/PII/PIII.

Do starszych komputerów niezastąpione są modemy ISA. Pełny modem obsługujący
sprzętowo wszystkie funkcje nie obciąża (nie spowalnia) komputera. Poza tym
mają one przeważnie lepszą wydajność na "skrzeczących" liniach.

--
Krzysztof Grad      http://www.strefa.com/kmg
kmg_at_strefa.com UiN:4720636   Czestochowa