Odp: Odp: Modemy Zoltrixa

Autor: Przemek Piotrowicz (stvoor_at_plearn.edu.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 22:24:33 MET DST

Użytkownik Miroo P., (remove ".gov") napisał:
> Niejaki Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl) twierdzi:

> Nie przesadzaj. Poza tym, ze dziala tylko w windzie - nie
> zauwazylem wad.

Właśnie dzisiaj kupiłem Spirita i będę chciał go wymienić.
1. W czasie łączenia w Win 98 w tle zapuściłem Winamp'a z utworem 128bps
44kHz, kartę dźwiękową
mam na PCI (tak jak modem Spirit)- SB Live! Oczywiście przy wybieraniu
numeru krztusił się Winamp.
Wcześniej na modemie zewnętrznym 33600 Zoltrixa tego nie było.

Sądzicie, że krzytuszenie może ustąpić na modemie ISA? np. FM-VSP56i3.
Poradźcie, na jaki wymienić?
Mam PII 400MHz Celeron 128Mb RAM

Dzieki.

--