Odp: Spirit Zoltrixa

Autor: P. (stvoor_at_plearn.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 01:47:53 MET DST

Użytkownik Dracula <xander1_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> szyna obojetna, wazne zeby to nie byl Winmodem. ISA juz wychodzi z uzytku
> wiec lepiej kup PCI....

Czym sie charakteryzuje Winmodem?
Powiedzieli mi sprzedaawcy, ze modemy na ISA mniej obciazaja procesor, nie
maja tez
gorszych przez to parametrow. Kupilem jednak Spirita na PCI, a ten mi cos
wav'y spowalnia.
Od czego to moze zalezec? Dzieje sie tylko przy wybieraniu numeru. Potem
jest ok.

Przemek