Re: Spirit Zoltrixa

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 13:21:06 MET DST

P. <stvoor_at_plearn.edu.pl> wrote in message

> Użytkownik Dracula <xander1_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Czym sie charakteryzuje Winmodem?
> Powiedzieli mi sprzedaawcy, ze modemy na ISA mniej obciazaja procesor, nie
> maja tez
> gorszych przez to parametrow. Kupilem jednak Spirita na PCI, a ten mi cos
> wav'y spowalnia.
Bo to jest winmodem. Jeżeli działa prawidłowo to powinien spowalniać kompa
jedynie przy połączeniu i rozłączeniu.
Jeżeli masz dobre proc(intel <450) to przez resztę czasu ociążenie proca nie
winno przekraczać 6%.
Jeżeli już zdecydowałeś się na winmodem(a jest nim spirit) to weż
jakikolwiek na motoroli - o niebo lepsze od lucenta i rockwella. Oczywiście
najlepiej dostać hardwarowy ale są one w Polsce trudne do dostania.

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<rot_at_poczta.onet.pl>