Odp: Spirit Zoltrixa

Autor: Dracula (xander1_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 02:16:51 MET DST

Użytkownik P. <stvoor_at_plearn.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:JCeF3.11509$n4.182239_at_news.tpnet.pl...

> Użytkownik Dracula <xander1_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:
> Czym sie charakteryzuje Winmodem?

generalnie chodzi o to zeby obnizyc koszty produkcji, wiec czescia operacji
jest obciazony procesor kompa, W przypadku modemow ISA taka technologia nie
jest stosowana, za wzgledu na archaizm tej szyny. Wszystko dzialaloby
zastraszajco wolno. Mp3 nie gralyby chyba wcale.

> Powiedzieli mi sprzedaawcy, ze modemy na ISA mniej obciazaja procesor, nie
> maja tez
> gorszych przez to parametrow.

generalnie maja lepsze bo nie "moga" korzystac z proca, wiec po prostu sa
kartami z polki wyzej. Ale najlepsze sa nie Winmodemy na PCI...

pozdrawiam
A.