Re: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 00:58:08 MET DST

On Sat, 18 Sep 1999 12:27:42 -0700, "Piotr Nowak"
<pmnowak_at_usunto.javanet.com> wrote:

>Tak???? To sprobuj uruchomic na AMD 3D Studio (stare dosowe, a nie MAXA)
>Jak ci sie uda, to daj znac jak to wystartowales - bo u mnie za cholere nie
>idzie
Dawno temu bawilem sie 3DS3 i 4. O lile "trojka" chodzila dobrze to
nastepna wersje po prostu spierniczyli bo rzeczywiscie na moim K5 nie
chcila sie odpalic. Winilbym tu jednak programistow, bo jesli
poprzednia wersja chdzila OK to dlaczego nastepna nie? Moze troche
przegieli z optymalizacja pod Intela?

>Tzn, iddzie, ale przy kazdej najmniejszej opeeracji mozna isc na kawe
>Nawet ssam start programy na Intelu trwa ze 2 sekundy - na amd trzeba czekac
>ze 2 minuty
>Wiec nie opowiadaj mi tu bzdur, ze AMD jest lepszy od Intela
>Intel jest i byl najlepszy. To co tanie to chlam.
>Wiesz o tym bardzo dobrze. Ale wiekszosc niestety wywyzsza AMD, bo sa po
>prostu tanie.
Mysla, ze nie wywyzsza tylko bierze pod uwage stosunek mozliwosci do
ceny. Ni kazdy kupuje to co jest najdrozsze, gdyby tak bylo wszyscy
mieliby w domach szafeczke z napisem Onyx i po sprawie.

Co wy tam wkladacie do tych blaszakow?
PCchips?

Pozdrawiam
GLide