Re: Abit vs. Asus

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 00:49:33 MET DST

Dnia Sun, 19 Sep 1999 22:25:01 GMT, "Paweł Chałczyński"
<aligator_at_promail.pl> napisał/a:

>A ja wrecz przeciwnie, MWCH zjarzylem po 2 sekundach, ale co to za skrot
>LCMP ? - wiem juz ze xxx xxx Monty Python.

Latajacy Cyrk :)

>Tak przy okazji, po raz kolejny potwierdza sie moja teoria, ze nie ma gdzie
>gadac o serialach tv, z reguly laduja na grupach o telewizji i filmie,
>ostatnio niezle watki sie rozwinely na startreku i x-files, ale na tak
>offtopicznej grupie jeszcze nie widzialem.

Raz na jakis czas i starzy luserzy moga sobie pooftopikowac :) Z racji
wieku i bytnosci na newsach nam sie to nalezy ;> Nie tylko mlodzi moga
offtopikowac piszac o kasie, crackach czy innych duperelach..

>telewizyjnych (chodzi mi oczywiscie o te porzadne glownie produkcji USA (jak
>Ally McBeal, NYPD Blue itd... ),

IMO Porzadny i produkcji USA to jak ogien i woda. No fakt, moze poza Twin
Peaks, ale Lynch jest nawiedzony :)

>choc nie bede ograniczal wolnosci innym)

Wow, dzieki ;) BTW Chetnie zaglosuje za utworzeniem grupy.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl