Konflikt zasoby plyty glownej-HELP!!

Autor: Tomasz Mikołajec (loki_at_polbox.com)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 01:06:40 MET DST

W menedzerze urzadzen mam konflikt w zasobach plyty glownej nie wiem jak
go usunac blagam pomocy. Jest tam komunikat - urzadzenia nie ma nie
dziala prawidlowo lub nie ma zainstalowanych sterownikow. Poszukaj
rozwiazania w dokumentacji sprzetu (code10). zainstalowalem nowa karte
graficzna i wtedy wyskoczyl konflikt (voodoo3) ale nie przy karcie. co
mam zrobic .moj komputer to
cel 300A plyta Abit BH6 64 ram voodoo3 sb64