Re: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: Piotr Nowak (pmnowak_at_usunto.javanet.com)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 21:27:42 MET DST

Tomasz Sopylo wrote Do Rangera:

>Nie spotkałem programu który nie chodził
>by na moim K6-2

Tak???? To sprobuj uruchomic na AMD 3D Studio (stare dosowe, a nie MAXA)
Jak ci sie uda, to daj znac jak to wystartowales - bo u mnie za cholere nie
idzie
Tzn, iddzie, ale przy kazdej najmniejszej opeeracji mozna isc na kawe
Nawet ssam start programy na Intelu trwa ze 2 sekundy - na amd trzeba czekac
ze 2 minuty
Wiec nie opowiadaj mi tu bzdur, ze AMD jest lepszy od Intela
Intel jest i byl najlepszy. To co tanie to chlam.
Wiesz o tym bardzo dobrze. Ale wiekszosc niestety wywyzsza AMD, bo sa po
prostu tanie.

Osobiscie pracuje w firmie, co robi komputery. I teraz : nasze statystyki z
serwisu:
Najczestsze procki do wymiany :
94% - AMD
5 % inne
1 % Intel
Co ty na to?
To sa wyniki oparte na ostatnim 1000 kompow.

To mowi samo za siebie.
Pozdrowienia

Piotr