Re: Pierdzacy zasilacz c.d.

Autor: Peter Black (piotr33_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 00:11:58 MET DST

A to jest AT czy ATX?
Jak AT to kiedys robilo sie przerobke 1 kondziol
i 1 rezystorek zalatwial sprawe.Szczegolow nie pamietam
musialbym zobaczyc plytke zasilacza to bym se pewnie
przypomnial.A zreszta wal na priva to moze sie cos poradzi.
Peter
piotr33_at_friko5.onet.com.pl

Michal Sawicki napisał(a) w wiadomości: <37E3DF1C.E9A7261C_at_it.pw.edu.pl>...