Odp: Pierdzacy zasilacz c.d.

Autor: Robert K (karnrob_at_polnet.cc)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 21:11:52 MET DST

Te duże kondensatory to filtracja z mostka graetza i są one połączone
szeregowo.
Zasilacz ma opcję 110V/220V i dlatego są takie a nie inne.
Nigdy nie zdarzyło mi się aby w zasilaczu do PC-ta te elektrolity były
uszkodzone.
Powinieneś skupić się ewentualnie na tych malutkich 1uF/63V i ewentualnie
jeszcze po wtórnej stronie filtracja dla scalaka TL494.
Oczywiście w tym nie ma 100% reguły, ale trzeba troszkę pomyśleć i
pomierzyć.
Jeszcze jedno: te "pierdzenie" to przypadkiem nie od wentylatora?
Pozdrawiam,
Robert.
Użytkownik Michal Sawicki <msawic_at_it.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37E3DF1C.E9A7261C_at_it.pw.edu.pl...