Pierdzacy zasilacz c.d.

Autor: Michal Sawicki (msawic_at_it.pw.edu.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 20:51:08 MET DST

O pierdzacym przy uruchamianiu komputera zasilaczu pisalem jakis czas
temu. Poradziliscie mi wymienic kondensatory. Wymienilem na takie same,
choc dziwilo mnie, ze firmowo byly na 200V mimo miejsca na wieksze.
Zasilacz dzialal kilka dni bez zarzutu i znow to samo. Wymienilem je na
400V. I znow ze 2 tygodnie bezawaryjnej pracy, a teraz znow to samo...
:-/ A wiem, ze uszkodzenie to zdarza sie dosc czesto w zasilaczach. Czy
ktos zna sqteczna metode na jego zwalczenie?

                        M.
                        irc: rattus