Re: Problem z monitorem

Autor: Peter Black (piotr33_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 00:08:45 MET DST

Nie czepiajac sie slowek...
Nie znam tego modelu i nie wiem czy ma on
regulacje jasnosci i kontrastu na OSD
czy tez wyprowadzone osobno.
Jesli regulacje sa osobne (analogowe) to
nic z tym nie zrobisz.Monitor nie pamieta ustawien
regulacji jasnosci dla poszczegolnych czestotliwosci
odswiezania.
Przyczyna moze byc tez nieprawidlowe ustawienie
typu monitora w panelu sterowania.

pozdrawiam
Peter

piotr33_at_friko5.onet.com.pl

Slawek P. napisał(a) w wiadomości: <7s0n8v$46m$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...