Odp: Jest problem. Czy ktoś potrafi mi pomóc??

Autor: Radek (radek_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 22:26:16 MET DST

Użytkownik Adam <glover11_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7rv1mp$3mf$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Czy ktoś nie wie jak za pomocą internetu lub w inny sposób można zdobyć
> adres osoby mieszkającej za granicą znając jej imię nazwisko oraz imiona
> rodziców.

Miałem podobny problem zrobiłem to tak połączyłem się przez IRC na kanał
#Brisbane i spytałem czy ktoś nie mógł by mi pomóc bo mój kuzyn mieszka w
tym mieście wszystko poszło spoko dałem mu adres i mój e-mail do przekazania
i dwa dni później miałem z nim łączność. Oczywiście konwersacja była po
angielsku choć z australijczykami to można mieć wątpliwości co do języka

--
Radzio radek_at_bbs.chip.pl
ICQ UIN: 17566412