Dyskt IBM 14GB i problemy z partycjami powyżej 8GB...

Autor: NETim (netim_at_writeme.com)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 16:04:41 MET DST

Kupiłem dysk IBM 14,4GB... gdy założyłem na nim jedna partycje na całe 14GB
to coś marudził
PQmagic... Czy są jakieś ograniczenia co do wielkości partycji FAT32 ?

NU3 w ndd wywala jakiś komunikat że coś jest nie tak z partycjamą i on jej
nie sprawdzi... i wysyła mnie do readme.txt

Więc skasowałem partycje i ząłożyłem nowe dwie:

8GB i 4GB i troche zostrawiałem wolnego...

Przy pierwszej wszystko jest ok... NU sprawdza wszystko,defragmentuje, ale
błąd jest przy drugiej partycji jak wyżej.

Bez znaczenia czy są zakładane fdisk'iem czy pqmagic

P.S. W PQMAGIC4 jest coś jak partition info... tam podaje mi że są jakieś
błędy dotyczace tej mniejszej partycji... ale są zawsze jak ją założe...a
nic konkternego nie podaje...

Co to może być ?

NETim

netiim_at_zse.edu.pl