Re: Dyskt IBM 14GB i problemy z partycjami powyżej 8GB...

Autor: Falcon (Falcon__from__Pruszkow_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 23:04:01 MET DST

NETim <netim_at_writeme.com> wrote in message
> Kupiłem dysk IBM 14,4GB... gdy założyłem na nim jedna partycje na całe
14GB
> to coś marudził
> PQmagic... Czy są jakieś ograniczenia co do wielkości partycji FAT32 ?
>
> NU3 w ndd wywala jakiś komunikat że coś jest nie tak z partycjamą i on
jej
> nie sprawdzi... i wysyła mnie do readme.txt
>
> Więc skasowałem partycje i ząłożyłem nowe dwie:
>
> 8GB i 4GB i troche zostrawiałem wolnego...
>
> Przy pierwszej wszystko jest ok... NU sprawdza wszystko,defragmentuje,
ale
> [...]
Kumpel mial podobny problem - dysk 8,1 i partycje po 2 i 6 GB. Mimo, ze to
był FAT32 to zdaje się były rozne wielkosci klastrów. Sprawdz Partition
Magikiem, czy w obu masz 4 KB?

BTW: Czy Partition magic 4 radzi sobie z FAT32X? chodzi mi o zmiane
rozmiarów, przenoszenie itp, bo mam 12GB na jednej partycji i sporo
waznych danych więc fdisk nie wchodzi w grę.

pozdruffka

--
Paweł Sokołowski                        UIN: 27716353
Falcon from Pruszków              falcon_at_alpha.net.pl