Re: Dyskt IBM 14GB i problemy z partycjami powyżej 8GB..

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_priv.itl.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 23:49:36 MET DST

On Thu, 16 Sep 1999 16:04:41 +0200, "NETim" <netim_at_writeme.com> wrote:

>Kupi?em dysk IBM 14,4GB... gdy za?o?y?em na nim jedna partycje na ca?e 14GB
>to coÂś marudzi?
>PQmagic... Czy sÂą jakieÂś ograniczenia co do wielkoÂści partycji FAT32 ?
>
>NU3 w ndd wywala jakiÂś komunikat ?e coÂś jest nie tak z partycjamÂą i on jej
>nie sprawdzi... i wysy?a mnie do readme.txt
>
>Wi?c skasowa?em partycje i zÂą?o?y?em nowe dwie:
>
>8GB i 4GB i troche zostrawia?em wolnego...
>
>Przy pierwszej wszystko jest ok... NU sprawdza wszystko,defragmentuje, ale
>b?Âąd jest przy drugiej partycji jak wy?ej.
>
>Bez znaczenia czy sÂą zak?adane fdisk'iem czy pqmagic

> [...]

Wlasnie dostalem IBM 15GB (DJNA) i mam jeszcze wiekszy problem.
Dysk jest wykrywane jako CHS (na LBA po zalozeniu partycji pokazuje
dysk jako 532MB)
 Zakladam partycje:
1. 4GB
2. 5,3GB
3. 5,3GB
Restrt kompa i juz mam tylko partycje 1 i 2 a trzecia znika. Pod winem
tak samo, a ndd chce szukac zgbionej partycji. Nie mam pojecia jak to
zmusic do dzialania.
Do tej pory mialem 8,4 GB IBM i wszysko dziala (partycje 2,5 i 5 GB)
Plyta QDI Brillance B1S (BX) bios najnowszy.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: