Re: Dyskt IBM 14GB i problemy z partycjami powyżej 8GB...

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 16:40:38 MET DST

NETim wrote:

> Kupiłem dysk IBM 14,4GB... gdy założyłem na nim jedna partycje na całe 14GB
> to coś marudził
> PQmagic... Czy są jakieś ograniczenia co do wielkości partycji FAT32 ?

8GB to jest granica do ktorej FAT32 ma 4kB klastry. Powyzej tej
magicznej granicy FAT32 trzyma tablice alokacji plikow nie na poczatku
dysku (jak zawsze) tylko na koncu i to moze powodowac powyzsze problemy.

PS: pisze to z pamieci i na podstawie artykulu z jakiejs gazety wiec
zaznaczam, ze informacja moze byc niescisla

PS II: pierwsze postscriptum bylo po to, zeby nie napadl na mnie jakis
"Wielki Spec" i nie narzucil na mnie exkomuniki za takie herezje :)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl