seler 333@500

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 13:19:25 MET DST

Cześć! Wczoraj zaobserwowałem bardzo pozytywne zjawisko. Otóż mój
selerek 333 po podniesieniu napięcia na 2.3 (bh6) łądnie wystartował na
500 MHz i nawet syf się odpalił. No of kors długo tak nie popracował,
bo raz wszystko stanęło a za 2 razem wyskoczył blu skrin z błędem 0D czy
jakimś innym.
W związq z tym myślę że jeżeli zapewnie mu odp chłodzenie to pewnie
pójdzie na 500. Dlatego mam pytanie jak to zrobić?
Selera mam ppga na przejściówce ze złotymi (?!) stykami i radiator z
cyrixa - taka kostka 5*5 cm, ze standardowym kulerkiem. Na tym
radiatorze od strony procka znajduje się jakiś dziwny obiekt, wygląda
jak jakiś kawałek materiału z tworzywa sztucznego gładkiego z zewnątrz
koloru siwego. Niewiem cio to jest (ktoś mówił że niby silikon) i czy po
prostu to usunąć, przeszlifować i założyć tak na proca.
    Dlatego mam prośbę do wszystkich "overkrakersów" o pomoc ze
skompletowaniem odpowiedniego chłodzenia i ile by to wyniosło przy
dzisiejszym kursie rupii indyjskiej do pln :)
Pozdrawiam

PS. Pisałem posta i Rivie 128 ZX i chyba zdecyduję się na tego stb z
referencyjnymi sterami. Jak mi poszło napiszę po kilq dniach prób.
Dzienx za pomoc!

--
                 Piotr Weremczuk