Re: seler 333@500

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 09:13:29 MET DST

> Dlatego mam prośbę do wszystkich "overkrakersów" o pomoc ze
> skompletowaniem odpowiedniego chłodzenia i ile by to wyniosło przy
> dzisiejszym kursie rupii indyjskiej do pln :)
> Pozdrawiam

Szczerze powiedziawszy jak masz sie z tym az tak bawic, wywalac kupe kasy i
instalowac dosc niebezpieczne zabawki w kompie , to czy nie prosciej byloby
wypchnac tego 333 , i dobrac sobie 366 takiego co to @550 przy 2.0v ?
Takiego proca stosunkowo latwo dostac. Po twoim adresie widze ze mieszkasz w
19-stce w TEKach , wiec nie powinienes miec z tym najmniejszego problemu
(sam do niedawna tam mieszkalem , tyle ze w T17).

Jancio