Re: seler 333@500

Autor: slawbo (slawbo_at_polbox.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 15:25:21 MET DST

Ranger napisał(a) w wiadomości: <37E0D23D.1CAE37ED_at_poczta.onet.pl>...
>Cześć! Wczoraj zaobserwowałem bardzo pozytywne zjawisko. Otóż mój
>selerek 333 po podniesieniu napięcia na 2.3 (bh6) łądnie wystartował na
>500 MHz i nawet syf się odpalił. No of kors długo tak nie popracował,
>bo raz wszystko stanęło a za 2 razem wyskoczył blu skrin z błędem 0D czy
>jakimś innym.
>W związq z tym myślę że jeżeli zapewnie mu odp chłodzenie to pewnie
>pójdzie na 500. Dlatego mam pytanie jak to zrobić?
>Selera mam ppga na przejściówce ze złotymi (?!) stykami i radiator z
>cyrixa - taka kostka 5*5 cm, ze standardowym kulerkiem. Na tym
> [...]

Jesli jest to cieniutka warstwa to moze to byc pasta przewodzaca cieplo.
Jest to do wypelnienia mikroszczelin pomiedzy radiatorem a ukladem
scalonym. Dzieki temu cieplo odprowadzane jest rownomiernie z calej
powierzchni
ukladu. W przypadku smigla chlodzacego nie jest to wymagane.

Pozdrawiam

--
e-mail 10Mb - 50 PLN/rok - http://rubikon.pl