Re: pytanie o pami CACHE

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 00:26:08 MET DST

A. Bigor <zbyfek_at_pertus.com.pl> wrote in message
> "Jop" <rot_at_friko6.onet.pl> wykrztusil:

> Ano właśnie. Nie mów więc, że "wszyscy zdecydują się od razu
> na Camino" (czy jak Ty to tam napisałeś...).
Czyt. ci co mają kasę.

> Ile osób może zrobić podobnie?
Ci co mi extra zapłacą(50 zł) to mają.

> Jestem nastawiony? Nie, na razie widzę, że płyty do nich pojawiły
> się parę chwil temu = nie są jeszcze dobrze przetestowane.
Czy wypuszczanie nie gotowych athloków do niedopracowanych płyt miałyby dla
AMD jakiś sens? człowieku oni są zbyt przyparci do muru...

> No i? Inny sprzęt też był z nią testowany?
> Nie, bo im chodziło o sprawdzenie procesora.
> Co będzie, jeśli później sie okaże, że z płytami
> Slot A jest taki sam problem, jak z wczesnymi
> wersjami Super 7?
Wielu ludzi na sieci(nie będę sypał adresami) testowało na różnych konfigach
i nikomu się z winy sprzęta nie sypało.

> Przy okazji: mówisz o artykule "Athlon -- produkt roku?"
> Jeśli tak, mam względem niego kilka uwag:
> od nazwy kodowej (złej!) poczynając, na zdjęciach
> kończąc.
Zdjęcia i tak przeważnie mają z netu....

> Eee, przedpremierowa zabawa. Jedyną naprawdę wartościową
> informacją, jaką tam znalazłem, jest:
> "I tried to get a 128MB RIMM from one of our distributors and they
> quoted us $825."
> Na resztę, czyli testy ostatecznej wersji chipsetu pokazujące
> jego prawdziwe możliwości, trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.
Ale nie najlepiej wróży wróży to na przyszłość - nieprawda?
Bx był już od pre-testów szybszy od lx.
A co jeżeli intel w pośpiechu wypuści chipset dopracowany jedynie dla
Coopermine?

> To też.

> Nie! Mówimy o tym, że nie tylko wczesne wersje sprzętu (np. płyt
> do Athlona), ale nawet te obecne na rynku od długiego czasu
> (np. Celeron) mogą zawierać błędy. I szczerze mówiąc wolę,
> żeby buga miał procesor -- prawie zawsze można ominąć
> go programowo -- niż płyta.
> Na marginesie: pisząc "serwer roboczy" miałeś na myśli
> serwer czy stację roboczą?
serwer

> Racja, jednak wypuszczanie kolejnych wersji świadczy o tym,
> że we wcześniejszych nie wszystko grało.
ale dla serwerów to po grzyba?

> A. Bigor
> (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
> podkręcaniu)
>
> Ps. Moim zdaniem trochę za bardzo zaśmiecamy
> grupę, więc chyba lepiej będzie, gdy przeniesiemy
> się na priv.
No to patrz Abit vs. ASUS (to wszystko 1 dzień) :).