Yamaha 4416S i trzaski na CDA

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 17:31:24 MET DST

Mam taki dziwny problem, ze gdy nagrywam płytki audio, pojawiają mi się na
niektórych utworach dziwne trzaski, dźwięk taki jak iskra elektryczna, i to
tylko na lewym kanale. Trzaski mam na CDRW BTC, co bym jeszcze zrozumiał -
najtańsze płytki...., ale też na kilku CDR Verbatima, myślałem, że to np
wina płytki, czy paprochów na płytach, ale dlaczego tylko na lewym kanale...
Nagrywarka to Yamaha 4416S 1.0g na Advansysu 3925

Odsłuchiwałem na komputerze, i na wieżach Sonego i Aiwie, i czasami tam
gdzie na Sonym trzasków nie byłom Aiwa je "znajdowała"..

                Zbigniew Piotrowski