Re: Yamaha 4416S i trzaski na CDA

Autor: Tomek Figura (tfigura_at_artcom.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 09:11:25 MET DST

--------------8F972F925FC87C89F6E14251

cze
mialem taki problem w serwisie
winny byl zasilacz w pececie ( troche nam zeszlo zanim do tego doszlismy :-) )
wymienilismy na atx i wszystko bylo ok

pozdrowienia
Tomek

Zbigniew Piotrowski wrote:

> Mam taki dziwny problem, ze gdy nagrywam płytki audio, pojawiajš mi się na
> niektórych utworach dziwne trzaski, dźwięk taki jak iskra elektryczna, i to
> tylko na lewym kanale. Trzaski mam na CDRW BTC, co bym jeszcze zrozumiał -
> najtańsze płytki...., ale też na kilku CDR Verbatima, myślałem, że to np
> wina płytki, czy paprochów na płytach, ale dlaczego tylko na lewym kanale...
> Nagrywarka to Yamaha 4416S 1.0g na Advansysu 3925
>
> Odsłuchiwałem na komputerze, i na wieżach Sonego i Aiwie, i czasami tam
> gdzie na Sonym trzasków nie byłom Aiwa je "znajdowała"..

> [...]

begin:vcard
n:Figura;Tomek
tel;cell:+48 601 440 230
tel;fax:+48 32 752 08 88
tel;work:+48 32 752 09 99
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.artcom.pl
org:ArtCom Serwis
adr:;;Grunwaldzka 120 ;Jaworzno;;43-600;Poland
version:2.1
email;internet:tfigura_at_artcom.pl
title:Kierownik serwisu
fn:Tomek Figura