Re: Abit vs. Asus

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 17:23:24 MET DST

Kris <kris_at_hardware.com.pl> wrote in message
> Cześć,

> BH6 rev1.1 ma te wszystkie częstotliwości i wiele innych ... A ten
> "nawiedzony maniak" wie o Abit'ach znacznie więcej niż Ty. Nie potrafisz
> przyjąć jego "uwalającego" stylu wypowiedzi? :-))) Tylko tracisz ...
> Pamiętaj, że jakąkolwiek masz wiedzę zawsze się znajdzie ktoś bardziej
> doświadczony od Ciebie.
Jako że studiuje nie musisz mi o tym mówić.

>Niepotrzebne gardłowanie, samouwielbienie i
> obrażanie się zamyka Ci jedynie drogę do poznania czegoś nowego ... Chyba,
> że naiwnie wierzysz w to, że wiesz wszystko. Przegrałeś ...
wcale nie wierzę i czy dałem ci to kiedykolwiek do zrozumienia?

> Nie trafiłeś. Mam nadzieję, że będziesz mógł zasnąć ... :-)))

Daj chciaż pierwszą literkę!!!
btw pomóż trochę przy ally
btw. jeżeli lubisz ally to lubisz też south park(dziś kolejny odcinek) - btw
masz teksty kenego?

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<jop_at_hot.pl>