Re: Yamaha 4416S i trzaski na CDA

Autor: Jack_Sky (jackysky_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 20:55:11 MET DST

Zbigniew Piotrowski napisał(a) w wiadomości:
<7roe2t$7p3$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam taki dziwny problem, ze gdy nagrywam płytki audio, pojawiaj? mi się na
>niektórych utworach dziwne trzaski, dĽwięk taki jak iskra elektryczna, i to
>tylko na lewym kanale. Trzaski mam na CDRW BTC, co bym jeszcze zrozumiał -
>najtańsze płytki...., ale też na kilku CDR Verbatima,

Trudno mi pomoc Ci z tym problemem ale chcialbym dorzucic pare slow o
plytkach Verbatim. Nagralem ( teac r55s) na nich ok 15 plyt audio i
zauwazylem spory problem : ten ich "najnowszy barwnik azowy" po kilku
miesiacach zaczal schodzic ! Zaczyna sie to od brzegow plytki ,oczywiscie
muzyka przeskakuje. Teraz przerzucilem sie na TDK i jest ok. Aha plytek
staralem sie nie przegrzewac i trzymalem je z dala od swiatla :)

Pozdrawiam