Re: Abit vs. Asus

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 16:19:32 MET DST

Kris <kris_at_hardware.com.pl> wrote in message
> Cześć,

> Kto ma? :-)))

Ja - sprzedawca to mój znajomy. :)(znamy się z podsawówy jeszcze....)

miałem na myśli że nie tracę względem ceny w hurtowni(pcham to do
sprzętów) - ale ile to tam spadnie podczas użytkowania to inna sprawa
> Ale kręcisz ... przed chwilą pisałeś, że zawsze z zyskiem ... no chyba, że
> masz słabo doinformowaną rodzinę ... a to się kiedyś może zemścić :-)

> Jesteś jak skała na kiju :-) Ładne porównanie? :-)
ihmo głupie :)

> Łza Ci pociekła po policzku ... wytrzyj bo nie mogę patrzeć ...

A idz się piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii albo piiiiiiiiiiiii.

> radiator od penta
>
> Te 10MHz okupiłeś kawałem roboty ... wyczułem fps-siarza :-))))

ale robota.... = 1/2h

> Dużo :-)

> Że jak? Chodzi może o 1152x864? Chyba Cię nie ucieszę ale za znacznie
> mniejsze pieniądze masz to samo ... Ba w tej rozdzielczości nawet
> 16-stomegówka chwyta w 32bitach triplebuffer ...

> 128mb miesiąc temu)
>
> Jak masz takie dojścia do hurtowni to czemu (jak ja na przykład) nie
kupiłeś
> zaraz przed podwyżkami? :-)))
bo wydałem już na nowy monitor :(

> Aaaa ... rozumiem ... proponuje 32MB RAM + duży swap. Gwarantowana
> przyjemność z UDMA66 :-)))

> Przepraszam ... wiem, że to trudny temat ... :-)

> Driver'y? Bios'y? Sam sobie znajdź ... jaki leniwiec ... :-)))

nie pytam się jakie są tylko jakiego ty używasz.i ską go wziołeś (słyszłem o
niedopracowanj becie 2.25 ale 2.3x?)

> Nie wiesz tego? Niesamowite ...

> Pomogą ... mam zawsze karty ratunkowe :-)

a chce sie się bawić w lutowanie biosu?

> Chyba już wszystkie oprócz Hercules'a ... umarł zanim spłodził upgrade ...
> :-)

> Wkurzasz ... przecież to logiczne. Gdzie byś szukał Driver'a i Bios'a do
> karty firmy ELSA? Na www.abit.com.tw? Czy może www.elsa.de
patrz wyżej.
> Nie napisałeś o najważniejszym : jaki masz monitor?

Philips 109MP