Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 15:10:15 MET DST

Cześć,

> Ma możliwość sprawdzenia w hurtowni :)

Kto ma? :-)))

> no.... mam to samo

Ale kręcisz ... przed chwilą pisałeś, że zawsze z zyskiem ... no chyba, że
masz słabo doinformowaną rodzinę ... a to się kiedyś może zemścić :-)

> Sam się sobie dziwię jak wytrzymuje... :)

Jesteś jak skała na kiju :-) Ładne porównanie? :-)

> Ano szkoda....

Łza Ci pociekła po policzku ... wytrzyj bo nie mogę patrzeć ...

> A kręci się bo oderwałem radiator, wypolerowałem żyletą, dałęm sliconu i
radiator od penta

Te 10MHz okupiłeś kawałem roboty ... wyczułem fps-siarza :-))))

> ile?

Dużo :-)

> aha pracuję i gram w 1100 coś tam x 900 coś tam, 32 bity

Że jak? Chodzi może o 1152x864? Chyba Cię nie ucieszę ale za znacznie
mniejsze pieniądze masz to samo ... Ba w tej rozdzielczości nawet
16-stomegówka chwyta w 32bitach triplebuffer ...

> Przy dziesiejszych cenach to dziękuję( a coś mnie kusiło żeby dołożyć
128mb miesiąc temu)

Jak masz takie dojścia do hurtowni to czemu (jak ja na przykład) nie kupiłeś
zaraz przed podwyżkami? :-)))

> zrzucania na HD

Aaaa ... rozumiem ... proponuje 32MB RAM + duży swap. Gwarantowana
przyjemność z UDMA66 :-)))

> no nie ale pomartwić się mogę

Przepraszam ... wiem, że to trudny temat ... :-)

> a jakie sa? rzuć linka.

Driver'y? Bios'y? Sam sobie znajdź ... jaki leniwiec ... :-)))

> A co jak po updacie biosu karta zaśnie?

Nie wiesz tego? Niesamowite ...

> tu już programatory nie pomogą....

Pomogą ... mam zawsze karty ratunkowe :-)

> aha jakich biosów próbowałeś?

Chyba już wszystkie oprócz Hercules'a ... umarł zanim spłodził upgrade ...
:-)

> skąd? linka? plz

Wkurzasz ... przecież to logiczne. Gdzie byś szukał Driver'a i Bios'a do
karty firmy ELSA? Na www.abit.com.tw? Czy może www.elsa.de
Nie napisałeś o najważniejszym : jaki masz monitor?

> sorry ale pozostałe parametry chyba wiele nie daja?

Różnie. W sumie względem default mam śr. 5-10% więcej w 1024x768x32 ...

> Ile masz klatek w najgorszym momencie wyściug(1 test) w 99 max?

Nie używam badziewnych testów ...

> 24bity na z, 1100 coś tam 900 coś tam i 32 bity koloru

Do zapamiętania : 1152x864 :-)

> - ja 25...

Coś w tym stylu ...

> Pozdrowienia, Jop

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."