Re: DIMM = RIMM ???

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 16:15:31 MET DST

Cześć,

> A mozesz odsprzeda, no wiesz, po znajomosci.... :)

Ni da rady ... zakup interwencyjny ... na potrzeby własne ...

> To prosze powiedzci mi prosze, kupowac DIMMy za tego 1000siaka (128MB) czy
> czekac na RIMM i kupowac nowa plyte? (Abit bx6 v.2 lezy sobie juz u mnie
na
> polce i czeka na procka i ram...)

Kup SIMM ale giełda szaleje ... nie mam na razie przecieków, że to koniec
podwyżek ... sprawdzałeś hurtownie na terenie całej Polski?RIMM pozostaw w
spokoju (może za rok ...). Wiesz co sądzę o czekaniu na nowy sprzęt. Życie
upływa ... A po jakie licho brałeś ten złom (BX6-2)? :-))) Spadek? :-)

> Kila jest z tym ramem... :(((

Ano :-(

> BTW jezeli chodzi o HCP.. to niestety ale upadlo :( Wiecej szczegolow juz
wkrotce.

Czekam na priv'ie ... :-(((

> Szymon Janicki

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."