Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 16:36:38 MET DST

Cześć,

> Ja - sprzedawca to mój znajomy. :)(znamy się z podsawówy jeszcze....)

Obstawiaj zawsze kilku ... opłaca się :-)

> miałem na myśli że nie tracę względem ceny w hurtowni(pcham to do
> sprzętów) - ale ile to tam spadnie podczas użytkowania to inna sprawa

Rozumiem. Popieram :-) Ja mam po prostu umowę z nastoma dystrybutorami jak
trzeba ale rzadko korzystam ...

> ihmo głupie :)

Ale mnie zgasił ... :-(((( Poczułem się dotknięty ... bez przeprosin nie
ruszymy :-)))

> A idz się piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii albo piiiiiiiiiiiii.

Coraz smutniej ... BYE.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."