Re: Abit vs. Asus

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:38:00 MET DST

Kris <kris_at_hardware.com.pl> wrote in message
> Cześć,

> Pokazać Ci różnie kręcące się z tej samej serii (tydzień produkcji) ...
ale
> fakt to margines ...
Ma możliwość sprawdzenia w hurtowni :)

> Swój sprzęt zawsze spylam ze stratami (jeśli za niego w ogóle zapłaciłem).
> Dzięki temu rośnie rodzinno-kuplowski fanclub :-)))

no....
mam to samo

> Czyli jak chcesz kupić np. markową TnT2 Ultra czekasz jeden miesiąc bez
> zakupów ... straszne ...

Sam się sobie dziwię jak wytrzymuje... :)

> Słusznie. Nie żałować draniowi ...

> Musiałeś go nieźle przesmarować :-) Szkoda, że tak cienko na pamięciach
Ano szkoda....
A kręci się bo oderwałem radiator, wypolerowałem żyletą, dałęm sliconu i
radiator od penta

> wiesz ile fps tracisz w 32bitach ... :-)))
ile?
aha pracuję i gram w 1100 coś tam x 900 coś tam, 32 bity

> Biedny Viper ... usycha z nudów :-)

> Nie lepiej z RAM-u :-)))
Przy dziesiejszych cenach to dziękuję( a coś mnie kusiło żeby dołożyć 128mb
miesiąc temu)

> ... no, no .. co?
zrzucania na HD

> Trudno. Płakać nie będziesz ... :-)

no nie ale pomartwić się mogę.

Próbowałeś

> Nie zawsze ... nie zawsze ... :-))) Nie wciskaj oklepanych tekstów dla
> początkujących klientów :-)
a jakie sa?
rzuć linka.

> Uch. Robię to z lubością od dłuższego czasu. Uwaga dla nielubiejących
> podkręcania : Bios od Xentora 16 daje niezłego kopa :-) Ostatnio
próbowałem
> zrobić z mojej biednej TnT2 ELSA Synergy II (jedyna Tnt2 z własnym,
> niereferencyjnym OpenGL i driverami Heidi do MAX'a) ale kicha bo są jednak
A co jak po updacie biosu karta zaśnie? tu już programatory nie pomogą....
aha jakich biosów próbowałeś?

> różnice sprzętowe ... Ale aktualnie hulam jako Erazor III. Driver jest
> fenomenalny. Ustawienia monitor'a przy których nawet G400 wysiada.
> referkach 2.31. Wolniejsze ? ... raczysz żartować. Masz jeszcze jakieś
> pytania? :-)))
skąd? linka? plz

> na
>
> Mistrzu ... nie kompromituj mnie w oczach kolegów mam : 031000162.
sorry ale pozostałe parametry chyba wiele nie daja?
Ile masz klatek w najgorszym momencie wyściug(1 test) w 99 max?
24bity na z, 1100 coś tam 900 coś tam i 32 bity koloru
 - ja 25...

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<rot_at_poczta.onet.pl>