Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 15:07:05 MET DST

Cześć,

> No tu trudno będzie o rozwiązanie....

Dokładnie o to chodzi. Nie szukaj go na siłę ... nic nie jest czarne lub
białe ...

> Ja mam wszystkie zajęte a na starszych abitach to musiałem lutować
wtyczki!(lub pchać 2 do 1)

Dobre wentylatorki nie muszą być lutowane (od razu dodatkowy kabelek na
gniazda zasilania urządzeń).

> A proszę 105 - tu lezie 99% c 300a,110! - tu lezie 70% c 300a ,115,120 -
> idealne dla kręcenia słabych p3
> brak tylko 129 :(

Żeby to szef usłyszał ... :-)

> Zabrakło mi pomysłów :)

Ale tak siłowo ... łzy mnie zalały ze śmiechu a mam mało chusteczek :-) Nie
rób mi tego ... Z resztą zawsze ktoś może zrobić doktorat nt. bezpośredniego
wpływu kolorowych wyprowadzeń płyty na wykorzystanie szyny pamięci ... a co
!

> Grafika?

Nie. Została jedna próba :-)

> p.s proszę o samogłoskę samogłoskę A

Hm. Jeśli zagadnienie sprowadzić do jednego, angielskiego słowa to ... NIE

> Pozdrowienia, Jop

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."