Re: Abit vs. Asus

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:53:33 MET DST

>Wtrace sie na moment - cale szczescie, ze takich kretynek sie u nas nie
>spotyka na kazdym kroku, bo inaczej to tylko do zakonu. ;)
No nie - znalazł się taki....
Bardzo przepraszam ale niektórzy wymagają od kobiety czegoś więcej niż
bycia kurą domową. To coś nazywa się inteligencją i poczuciem humoru.
Rozumiem że kolegę interesuje model kobiety przedstawiany w radiu ma ryja?
Przeszkadza ci że ma przewidzenia? ja nie mam nic przeciwko
Przeszkadza ci że zabawiała się z manekinem czy z facetem dlatego że ma duży
interes ? Mi nie.
Co do zakonu to szkoda że nie ma takiego dla mężczyzn....(pasowałbyś tam)

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<jop_at_hot.pl>